Рух Назаретських Родин

r_rn.gif

Історія

Рух Назаретських Родин (РНР) є міжнародним католицьким рухом апостольства родин.· Його метою є освячення учасників Руху через глибше життя Євангелієм, тобто намагання жити у повсякденності в єдності з Христом.

Ініціатор і засновник РНР – професор Академії Католицького Богослов`я о. Тадеуш Дайчер (1931р.).· Разом· з· о. Андрієм Бучелем (1951-1994)· і· групою мирян він створив у 1985 р. у Варшаві першу євангелічну спільноту, яка дала початок Рухові. Протягом двох років РНР поширився на території Польщі, а тепер існує в десятках країн на всіх континентах.

В Україні РНР існує з 1996 р. майже в усіх єпархіях РКЦ та ГКЦ.

Духовністьsrodz2.jpg

Ідеалом святості для членів Руху є життя Святого Сімейства в Назареті. Вони прагнуть будувати в своїх родинах малі спільноти, які спираються - за прикладом Ісуса, слухняного в Назареті Марії, - на внутрішній слухняності Матері Божій і в такий спосіб наслідувати життя Святого Сімейства. Дорогою християнської святості є для них зростання в подружній любові, яка „повинна бути вповні людською, виключною і відкритою на нове життя" (Familiaris Consortio, 29).

Члени Руху звертаються особливим способом· до Євхаристії, в якій знаходять джерело розвитку істинно християнського життя.· Щоразу глибше вникнення, чим є Пресвята Жертва, веде до повнішої і, по можливості, щоденної в ній участі· та· постійної духовної єдності з нею.

Особиста молитва участника Руху опирається в основному на Біблію; згодом вона приймає нелегку форму щоденної медитації Божого Слова.

Для членів Руху Назаретських Родин Марія є найдосконалішим зразком слухання Божого Слова і його виконування, оскільки власне в Ній Бог найповніше уформував своє Обличчя.

 maria1.jpgНазаретські родини прагнуть розвиватися у внутрішній слухняності Матері Божій, згідно з девізом Йоана Павла ІІ (запозиченим від св. Людвіка Марії Ґріньон де Монфорт): “Totus Tuus, Maria, ego sum, et omnia mia Tua sunt.” – “Увесь Тобі належу, Маріє, і все, що моє, Твоїм є..”. Вірять, що Мати Сина Божого проведе їх найпрямішим шляхом до реалізації їхнього християнського покликання і допоможе розпізнати і виконати волю Божу.

В Русі Назаретських Родин рекомендується використання духової допомоги священика. Ця допомога може набирати форми духовного керівництва, яке є даром самого Бога і в міру розвитку внутрішнього життя, може стати справжньою потребою душі.
В дорозі до святості духовний керівник є провідником душі. Допомагає відкрити в ній знаки діяння Святого Духа, підтримує і додає бадьорості в труднощах; в той же самий час полегшує формування особистої свободи і самочинності.

Рух Назаретських Родин є рухом· універсальним– хоча· основну увагу в ньому приділяється формуванню християнських підвалин в родинах, в ньому є місце також і для осіб самотніх, молоді, дітей, священиків.· Кожний, кому близька духовність, яку Рух пропонує, може без обмежень взяти в ньому участь.· Спільнота є місцем зустрічі як тих, хто вже знайшов Бога, так і тих, хто, загубившись в сум’ятті цього світу, тільки що розпочав шукати Його. Важливим є тільки одне – прагнення живої зустрічі з Богом та Його милосердям.

Зацікавлених запорошуємо на зустрічі Руху Назаретських Родин в Парафії св. Миколая у каплиці храму, щонеділі о 16.30.

Почесна Варта

  arcybractwo_logo2.jpg

Архібратство – що це таке?
Таке питання напевно ставить собі не одна людина. Чи це якийсь пережиток минулого, а чи щось, що варто пізнати? Оціни сам.

Початки Архібратства сягають ХІХ століття, званого століттям Серця Ісуса. У французькому місті Бург-ан-Брес 13 березня 1863 р. постала спільнота, яка вже наступного року була затверджена як Братство, а чотирнадцятьма роками пізніше – як Архібратство Почесної Варти Серця Господа Ісуса. Започаткувала цю Варту сестра-візитка (Ордену Відвідин Пресвятої Діви Марії) – сестра Марія від Пресвятого Серця. Як духовна донька св.Франциска Сальського, вона інтуїтивно відчула, до саме "молебень до Пресвятого Серця може послужити підставою доступної для всіх духовності. Кожен, відповідно до свого "стану і професії", як казав св.Засновник, міг би жити цим богослужінням у дусі покути й відшкодування за гріхи, для зростання слави Божої, виконуючи обов’язки свого стану. Тому хто б вирішив вступити до Почесної Варти, той міг би своє щоденне життя провадити в єдності з Христом і Його Євхаристійною Жертвою".

 

Суть години присутності
Сестра Марія від Пресвятого Серця прагнула, щоб метою Варти було ширити вшанування, прославлення й відшкодування Божому Серцю за гріхи та зневаги, які скоює світ.
Це належало чинити за взірцем "першої Варти": Пресвятої Діви Марії, св.Йоана і св.Марії Магдалини, які стояли під хрестом Ісуса на Голготі. Сестра-візитка з Бург-ан-Брес була певна, що не потрібно від членів такої спільноти вимагати додаткових духовних вправ – вистачить жертвування щоденних справ упродовж вибраної, привілейованої години, яку кожен собі вибирав відповідно до можливостей свого життя. Через це відбуття Години Варти полягало не на годинній адорації Пресвятих Дарів, а на переживанні упродовж вибраної години всього, що станеться протягом дня, в дусі прославлення й відшкодування Пресвятому Серцю Ісуса.

 serce.jpg

 

 

 

 

Співпрацюючи з Божою благодаттю, через молитву й ретельне виконання своїх обов’язків члени товариства відповідають любов’ю на любов Божого Серця.

 

 

 

 

 

 

 

 

 Символічний запис на Годинникові Варти є знаком прийнятого обов’язку освятити вибрану годину, а далі – ціле життя. Окрім щоденної Години Присутності біля Серця Ісуса, багато членів вибирають собі додаткову годину на так званому Годиннику Милосердя, аби молитися за навернення грішників. Є й такі, хто за гріхи світу жертвує ціле своє життя, з високою душею приймаючи страждання, якими Боже Провидіння їх випробовує. Члени Варти є в усіх частинах світу, тому кожної години дня і ночі вірні шанувальники чувають при Божому Серці, віддаючи Йому честь, любов і відшкодування за гріхи.

 

Статути
Сучасні Статути Архібратства, заохочуючи до ширення культу Пресвятого Серця як "найбільш бажаної форми справжньої побожності щодо Ісуса Христа", визначають пов’язані з цим практики.
Крім щоденної Години Присутності, радять вони часте відвідання Пресвятих Дарів і поклоніння в спогляданні (адорацію), а також участь у Євхаристійній Жертві – з прийняттям св.Причастя на відшкодування за гріхи, зокрема в перші п’ятниці місяця та в час євхаристійних богослужінь, що правляться в дусі відшкодування Серцю Спасителя за вчинені Йому зневаги у Пресвятих Дарах. Новенна дев’яти перших п’ятниць є найпідставовішою формою вшанування Серця Ісуса. Іншим важливим молебнем Варти є Свята Година, яку моляться в четвер перед першою п’ятницею місяця. У червні – місяці, присвяченому загальному вшануванню Божественного Серця, – члени Архібратства беруть участь у червневих молебнях. Того ж місяця святкується головне патрональне свято – урочистість Пресвятого Серця Господа Ісуса.

 

  serce1.jpg 

Любов до Божественного Серця Ісуса схиляє їх плекати в собі індивідуальну побожність, яка виражається в акті особистого присвячення себе Пресвятому Серцю, відправленні новенни до Пресвятого Серця перед першою п’ятницею кожного місяця, співанні Годинок до Найсвятішого Серця та інтронізації Божественного Серця в сім’ї.

 

 

 

 

 

 

Інтенсивне молитовне життя, що провадить до християнської досконалості, знаходить своє вираження в чинній любові до ближнього. Члени Варти не залишаються байдужі до потреб парафії, середовища, в якому живуть, або ж співбратів у спільноті. Як молитовна група, вони є організаторами або співорганізаторами багатьох молебнів та релігійних урочистостей у парафії. Дуже часто вони виконують різні харитативні послуги для блага парафіяльної спільноти.

 

Формація
Реалізація цілей і завдань Архібратства можлива завдяки постійній формації його членів.
Щомісячні зустрічі в осередках Почесної Варти під керівництвом священика-опікуна служать формації духовній та інтелектуальній, обговоренню поточних справ і накресленню планів на наступний місяць. Зазвичай саме тоді відбувається жеребкування зеляторських білетів, де містяться вказівки аскетичного життя на цей місяць. Молитовники, реколекції та зустрічі допомагають не тільки справній діяльності організації, а й дозволяють поглиблювати духовне життя її членів.

 

Святі й блаженні
До Почесної Варти Пресвятого Серця Господа Ісуса належали кілька блаженних, а також святих. Зокрема, це були блаж.Пій ІХ, св.Йоан Боско, св.Магдалина Софія Барат, св.брат Альберт Хмельовський, св.Хосе Марія Рубіо, блаж.Марія Делюїль-Мартіні, св.Даніель Комбоні.
Нині в майже 40 країнах усіх континентів світу існують спільноти Варти. Вони сприяють ширенню культу Пресвятого Серця Господа Ісуса – "найдієвішої школи Божої любові, на яку має спиратися Царство Боже в душах, родинах і народах".

 

Молитовник Почесної Варти

 

 

 

Живий Розарій

ІСТОРІЯрозарий

Розарій був імовірно започаткований мирянами як наслідування Літургії Годин (Бревіарію) – молитви в монаших згромадженнях, під час якої монахи щодня молилися 150-ма псалмами. Особи світські замінили псалми п’ятдесятьма або й навіть сто п’ятдесятьма "Радуйся, Маріє". Ця молитва, принаймні в першій своїй половині дуже сильно пов’язана з Біблією, датується, згідно зі стародавніми малюнками в місцях зібрань християн, щонайменше початком другого століття. З часом стали використовувати шнурок із вузликами (коронку), аби рахувати докладне число молитов.
Хоч історичні записи згадують раннє використання "молитовного шнурка" під час читання молитви "Радуйся, Маріє", то перший спомин про "Псалтир Пресвятої Діви Марії" з’являється 1213 р. з нагоди перемоги над альбігойцями. Від XV століття цю подію об’єднують і розповіддю про те, як Матір Божа переказала Розарій святому Домінікові.
Розарій замінив популярну молитовну практику, що складалася з рецитування (читання на одній ноті) 150 псалмів за три прийоми, або ж по 50 за один раз. Замість псалмів 150 разів читали Молитву Господню ("Отче наш"), яку в середньовіччі замінило Ангельське привітання ("Радуйся, Маріє"). Форма молитви усталилася наприкінці XVI століття й не змінювалася аж до початку ХХ століття, коли до неї було додано "Фатімську молитву". Розширив розарієву молитву, впровадивши до неї четверту частину – Таємниць Світла – Папа Йоан Павло ІІ. Він зробив це в опублікованому 16 жовтня 2002 р. (в 24-ту річницю свого понтифікату) Апостольському листі під назвою Rosarium Virginis Mariae. Читання цієї частини залишене як пропозиція, і молитва попередніми трьома частинами Розарію залишається дійсною.

 

 Метою Живого Розарію є молитва і роздуми над таємницями з життя Ісуса і Марії, а також наслідування цих таємниць у щоденному житті за заступництвом Марії і разом із Нею так, аби все наше життя ставало Розарієм.

Метою Розарію є зміцнення віри, лікування моральної недуги, боротьба з сатаною, ширення миру, набування християнських цнот.

НАЗВА

Існує теорія, що каже: назва "трояндового саду" походить із Середьоновіччя. Відмовляння цієї молитви порівнювано із даванням (саджанням) Матері Божій троянд. Тому також цю молитву було названо "вінком троянд (роз)", або ж просто Розарієм.
У 1883 р. Папа Лев XIII установив в усій Церкві жовтневий розарієвий молебень. За триста років до цього, 1571 року, Папа св.Пій V установив свято Матері Божої "від Розарію" і звелів щороку 7 жовтня святкувати його "на пам’ятку перемоги під Лепанто і на честь Благословенної Діви" (Апостольська конституція Salvatoris Domini від 1 вересня 1571 р.).
Живий Розарій завдячує своїм виникненням Поліні Жеріко (1799–1862). Переконана в тому, що добрі вчинки небагато важать, якщо вони не збудовані на молитву, Полін

jezusrozaniec.jpg

а вигадала "живий розарій" (1825), що було дуже практичне й відповідало духові часу. Жаріко заснувала групи, які складалися з 15-ти осіб, і кожна з яких щодня відмовляла одну з п’ятнадцяти Таємниць Розарію. До свого брата Філеаса, священика, Поліна написала, що то буде "армія сил добра". Незабаром Живий Розарій став дуже популярний в усій Франції, а один з єпископів, здивований релігійним відновленням у своїй дієцезії, написав: "Я приписує це дії Живого Розарію".
Рух розвивався чимдалі більше. За два роки після його виникнення існувало вже 150 груп, і багато єпископів прийняли ідею Живого Розарію в свої дієцезії. Папа Лев ХІІ благословив 1827 року цю справу, а Папа Григорій XVI видав документ, яким затвердив діяльність Живого Розарію. За кілька років після виникнення Живого Розарію тільки в самій Франції до нього належали понад 3 млн. вірних.
Розарієві кола – рози – є молитовними групами. Кожна з них складається з 20-ти осіб, які щодня спільно відмовляють цілий Розарій. Розу очолює старший (зелятор або зеляторка), відповідальний за зміну Таємниць, комплектність групи, а також за те, щоб ціле коло систематично відмовляло весь Розарій. Кола щодня моляться Розарієм у загальних намірах, найчастіше помісячних, які стосуються цілої Церкви, парафії, місії, дієцезії, або в особистих намірах – за членів Рози, за тих, хто просив про молитву або справи, доручені молитвам групи.
В нашій парафії є 7 розарієвих кіл (Роз). Свята Меса в намірі всіх Роз відбувається кожної першої неділі місяця. Щомісячні зустрічі відбуваються кожної першої неділі місяця після св.Меси.

Обов’язки членів Живого Розарію:
- Основоположним обов’язком є читання щодня однієї Таємниці Розарію.
- Брати участь у щомісячній зміні Розарієвих Таємниць.
- Часто приступати до Святих Таїнств.
- Ширити вшанування  Марії прикладом свого життя й апостольською діяльністю.
- Відважно ставати на захист віри і Церкви, за прикладом св.Домініка.

   

Кожний, хто часто молиться Розарієм, помітить, що ця молитва впроваджує мир у життя людини. Роздуми над таємницями святого Розарію є джерелом незліченних благодатей і благословень, а крім того, допомагають нам любити наших ближніх і повніше їм служити.
У нашому житті – особистому, родинному, суспільному – обов’язкова є молитва на Розарії до Матері Божої в наших численних і різноманітних потребах.
Якщо прагнеш допомогти самому собі – довірся Матері. Якщо перебуваєш у важкому становищі, по-людськи безвихідному – довірся Матері. Якщо прагнеш допомогти ближньому – довір його Матері. Посеред щоденних клопотів удома, в праці, в школі не забудь про молитву святого Розарію.
Варто взятися за Розарій!
Варто включитись у спільноту Живого Розарію в нашій парафії.

 

 

ДУШПАСТИРСЬКІ ОГОЛОШЕННЯ НА ІІ НЕДІЛЮ ЗВИЧАЙНУ14 – 21 січня 2018

СЬОГОДНІogoloszenna3
Після Служби Божої о 10:00 концерт колядок у виконанні нашого парафіяльного хору.
О 14:30 зустріч Дияконі Порядку.
Після кожної Євхаристії при виході з храму представники Парафіяльної ради будуть збирати пожертвування на о...
Детальніше...

Розклад Святих Мес

НЕДІЛЯ

  8:45 - українською

10:00 - українською

11:00 - en espanol

11:45 - po polsku

13:15 - українською

18:00 - українською

Понеділок

18:30 - українською



Вівторок

  7:00 - українською

18:30 - українською



Середа

  7:00 - українською



Четвер

  7:00 - українською

18:30 - latina



П'ятниця

  7:00 - українською

18:30 - українською



Субота

  7:00 - українською



Голос Папи

 

omi.org.ua

ewtn

Radio Marya